ویدئو پروژکتور
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما X371
ویدئو پروژکتور اپتما X371
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
مقایسه
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما S341
ویدئو پروژکتور اپتما S341
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما M845X
ویدئو پروژکتور اپتما M845X
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
مقایسه
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما S545
ویدئو پروژکتور اپتما S545
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما X341
ویدئو پروژکتور اپتما X341
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما M555S
ویدئو پروژکتور اپتما M555S
لطفا تماس بگیرید
مقایسه
ویدئو پروژکتور اپتما X343e
ویدئو پروژکتور اپتما X343e
لطفا تماس بگیرید

ویدئو پروژکتور اپتما

امروزه ویدئو پروژکتور یکی از تجهیزات آموزشی پر کاربرد در زمینه‌های آموزشی و اداری شده است. در گذشته این دستگاه فقط قادر به پخش تصاویر ویدئویی بود ولی امروزه با نام‌های متفاوتی مانند پروجکشن، دیتا پروژکتور و گاهی مالتی مدیا هم عنوان می‌شود، که تمامی این اسم‌ها یکی هستند.

امروزه این محصول در حوزه‌های آموزشی (مدارس، دانشگاه، سایت‌ها و آموزشگاه‌ها)، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و مصارف خانگی مورد استفاده قرار گرفته است که اطلاعات را از دستگاه‌های ورودی مانند کامپیوتر، تبلت، موبایل و لپ‌تاپ دریافت کرده و بر روی پرده نمایش مشاهده می‌شوند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه با برند‌ها و قابلیت‌های متفاوت به بازار ارائه داده شده است. یکی از برند‌های معتبر و معروفی که به صورت تخصصی به تولید ویدئو پروژکتور پرداخته، اپتما (OPTOMA) است.

اپتما یک شرکت تایوانی است که به طور تخصصی به تولید ویدئو پروژکتور فعالیت دارد. فعالیت اصلی این شرکت تولید انواع ویدیو پروژکتور‌های خانگی، آموزشی و تجاری است. تمامی محصولات این برند با تکنولوژی تصویر DLP و با کیفیت بالا طراحی شده است. بسیاری از محیط‌های آموزشی نظیر دانشگاه‌ها، مدارس و غیره پروجکشن اپتما را به دلیل کیفیت تولید و طول عمر بالای لامپ انتخاب می‌کنند. به طوری که لامپ آن تا 10000 ساعت عمر می‌کند. قیمت ویدئو پروژکتور اپتما یکی از فاکتور‌های مهم در هنگام خرید است که از نظر قیمت در ردیف پروژکتور‌های ارزان قیمت و اقتصادی قرار دارد.

امکانات و ویژگی‌های ویدئو پروژکتور اپتما

از ویژگی‌های مهم ویدئو پروژکتور اپتما می‌توان به کیفیت بالا تصاویر، پشتیبانی از انواع پورت‌های خروجی و ورودی، ظاهر زیبا و جمع و جور، تنوع قیمت و تکنولوژی DLP آن اشاره کرد. این محصول به دلیل کیفیت بالا و طول عمر بالا لامپ آن مناسب برای برای مکان‌های آموزشی است و از نظر قیمت جزء پروژکتور‌های ارازن قیمت برای مدارس بوده که عمر لامپ آن بین 5000 ساعت تا 10000 ساعت نیز می‌رسد. این کمپانی پروجکشن‌های متفاوتی شامل جیبی، اداری، آموزشی و سینما خانگی ارائه داده است.

این برند محصولات خود را در دو رنگ سفید و مشکی تولید کرده است و همچنین همراه با تجهیزت جانبی شامل کابل‌ها، باتری و کنترل از راه دور و دفترچه راهنما ارائه شده است. قبل از انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور به این نکته توجه داشته باشید که قرار است در کجا مورد استفاده قرار بگیرید یا چه قدر هزینه می‌خواهید پرداخت کنید بعد از بررسی این نکات می‌توانید راحت‌تر و مناسب با نیازتان آن را انتخاب کنید.

لامپ ویدئو پروژکتور اپتما

لامپ یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین قطعه در ویدئو پروژکتور است که در صورت هر گونه مشکل یا خرابی تعویض آن توصیه نمی‌شود. گاهی با تمام شدن عمر لامپ در پروژکتور‌های ارزان قیمت و با توجه به هزینه‌های هنگفت لامپ، پیشنهاد می‌شود پروجکشن جدیدی را خریداری کنید. با توجه به اینکه اکثر نقص‌های فنی و مشکلات به لامپ این دستگاه مربوط می‌شود پس بهتر است در زمان بروز هر گونه مشکل نظیر کاهش نور یا روشن شدن آلارم تعویض لامپ، حتما دستگاه به مراکز فروش و تعمیرات معتبر ارسال کنید، زیرا در صورت ترکیدگی لامپ، باعث آسیب‌های جدی به دیگر قسمت‌های پروژکتور خواهد شد. در ضمن برای تعویض یا تعمیر حتما به یکی از نمایندگی‌های اپتما مراجعه نمایید.

انواع دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA

از ویژگی‌های مهم دیتا پروژکتور‌های اپتما می‌توان به طراحی زیبا، پورت‌های متنوع، کاربری‌های مختلف نظیر اداری، آموزشی، جیبی، سینمای خانگی و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد. در ادامه به معرفی این کاربری‌ها اشاره خواهیم کرد.

ویدئو پروژکتور آموزشی اپتما

همانطور که از نامش پیداست برای محیط‌های آموزشی طراحی شده و در مدل‌های متنوع در بازار موجود است. روشنایی این دستگاه‌ها بین 2500 تا 3000 انسی لومن است و وضوح تصاویر در این دیتاپروژکتور SVGA و XGA بوده. به طور کلی به این معنا نیست که پروجکشن‌های کیفیت بالا را نمی‌توان در این رده قرار داد، زیرا مراکز آموزشی نظیر مدارس و آموزشگاه‌ها هزینه‌های بسیار کمی را جهت خرید این دستگاه می‌پردازند و اکثر آنها از این رده که کیفیت مناسب و قیمت به صرفه‌ای دارند خریداری می‌کنند. ویدئو پروژکتور Optoma S545 یکی از مدل‌های پر فروش و به صرفه در محیط‌های آموزشی است.

انواع ویدئو پروژکتور آموزشی اپتما

ویدئو پروژکتور اداری اپتما

بسیاری از ادارات و سازمان‌ها در جلسات و کنفرانس‌های خود جهت نشان دادن نمودار‌ها از ویدیو پروژکتور استفاده می‌کنند. روشنایی در این دستگاه به دلیل نمایش اطلاعات همراه با جزئیات بین 3000 تا 4500 انسی لومن است و کیفیت تصاویر در این پروجکشن اداری معمولا از نوع WXGA است. ویدئو پروژکتور اپتما X341 نمونه‌ای از مدل اداری بوده.

انواع ویدئو پروژکتور اداری و تجاری اپتما

ویدئو پروژکتور سینمای خانگی اپتما

اگر علاقه‌مند به دیدن ویدئو‌های با کیفیت با نمایشگر بزرگ‌تر در خانه هستید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با ویدئو پروژکتور خانگی اپتما محیط خانه را به یک فضای سینمایی تبدیل کنید. با توجه به اینکه سینمای خانگی در فضا‌های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار می‌گیرد در نتیجه طوری طراحی شده که حداکثر کنتراست را ارائه می‌دهد. با این حال شدت روشنایی چندان زیادی ندارد. دستگاه‌هایی نظیر X343e و HD29 از پروژکتور‌های خانگی اپتما محسوب می‌شوند که مورد توجه بسیار از کاربران خانگی قرار گرفته است.

ویدئو پروژکتور سینمای خانگی اپتما

قیمت ویدئو پروژکتور اپتما

شرکت کیومیتا انواع ویدئو پروژکتور اپتما را با قیمت‌های متنوع از اقتصادی تا گران، کیفیت عالی و همرا با گارانتی برای شما عزیزان ارائه داده است و آخرین قیمت واقعی و به روز را می‌توانید در این وب سایت مشاهده نمایید. همچنین با ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی این محصولات و یا خرید دیتا پروژکتور با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید ویدئو پروژکتور اپتما

اپتما نمایندگی‌های بسیاری در سراسر جهان دارد که شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین یکی از نمایندگان رسمی ویدئو پروژکتورهای Optoma در تهران بوده و لوازم جانبی این دستگاه شامل لامپ، پایه، پرده نماش را ارائه می‌دهد. جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت‌های روز، مشخصات و خرید ویدئو پروژکتور اپتما با بخش فروش این مجموعه در تماس باشید و از مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان بهره‌مند شوید.