ویدئو پروژکتور
محدوده قیمت مورد نظر(تومان)
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه
مقایسه

ویدئو پروژکتور پاناسونیک

پاناسونیک (PANASONIC) یک برند ژاپنی معتبر و معروف بوده که نیازی به معرفی ندارد. شرکت پاناسونیک یکی از تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که در سال 1918 میلادی تاسیس شد. دستگاه ویدئو پروژکتور که این کمپانی در چند دهه اخیر به تولید خود اضافه کرده بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این کمپانی در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ویدئو پروژکتور محسوب شده و پیشرفته‌ترین مدل‌ها را در بازار ارائه می‌دهد.

از مزیت‌های اصلی ویدئو پروژکتور‌های پاناسونیک این است که متناسب با نیاز کاربران مدل‌های مختلفی برای مصرف کنندگان عرضه کرده. دیتاپروژکتور‌های پاناسونیک در مدل و قابلیت‌های متفاوتی از جمله اداری و آموزشی تولید شده و به همین دلیل کاربران بسیاری را در این زمینه به خود جذب کرده و از این رو قیمت مقرون و به صرفه آن موجب فروش بالا شده است.

انواع ویدئو پروژکتور‌های پاناسونیک

انتخاب ویدئو پروژکتور کار آسانی نیست، زیرا باید همه مشخصات پروژکتور و جزئیات محیطی که قرار است دستگاه در آنجا نصب شود را در نظر بگیرید. برای انتخاب و خرید اول باید قابلیت‌هایی که از یک ویدئو پروژکتور انتظار دارید را بررسی کنید و اینکه قرار است در چه جایی نصب شود. از ویژگی‌های مهم پروجکشن می‌توان به عمر لامپ، رزولوشن، کنتراست و روشنایی اشاره کرد که می‌توانید متناسب با نیازتان یک ویدئو پروژکتور خوب با قیمت مناسب خریداری کنید. شرکت پاناسونیک دیتا پروژکتورهای متنوعی در زمینه آموزشی، اداری و تجاری به کاربران معرفی نموده و از این جهت انتخاب و خرید را برای شما آسان کرده است.

ویدئو پروژکتور خانگی پاناسونیک

با پروژکتور‌های خانگی پاناسونیک تجربه بی‌نظیری را در کنار خانواده و دوستان خواهید داشت و با نمایش واقعی رنگ‌ها و کیفیت بی‌نظیر 4K و در برخی FULL HD، کیفیت فوق‌العاده‌ای را نمایش می‌دهد. این نوع پروجکشن به طور تخصصی برای تماشای فیلم و محتوا‌های سینمایی طراحی شده و دارای ویژگی‎هایی نظیر وضوح، کنتراست بالا و تکنولوژی‌های 3D است.

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک

با پروژکتورهای تعاملی پاناسونیک کلاس‌های درسی را هوشمند‌سازی کنید که تجربه جذابی را هم برای اساتید و هم برای دانش آموزان به ارمغان می‌آورد و در نمایش اسلاید و ویدئو از دقت بالایی برخوردار است.

ویدئو پروژکتور تجاری پاناسونیک

این دسته از پروجکشن‌های شرکت PANASONIC برای استفاده در محیط‌های تجاری، کنفرانس و جلسات طراحی شده و توانایی بالایی را در نمایش با رزولوشن بالا، روشنایی قوی و امکانات متنوع دیگر دارد.

کیومیتا، نمایندگی پروژکتور پاناسونیک در تهران

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا به عنوان نماینده رسمی شرکت پاناسونیک در زمینه فروش ویدئو پروژکتور‌ها به صورت فعال مشغول است. این شرکت انواع ویدئو پروژکتور‌های آموزشی و اداری پاناسونیک را با معتبر‌ترین گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. ضمنا این مجموعه کلیه ملزومات و خدمات جانبی این دستگاه شامل پایه، لامپ و پرده نمایش را ارائه می‌دهد.

حدود قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک

قیمت ویدئو پروژکتور به عوامل بسیاری بستگی دارد که اولین عامل برند است. ویدئوپروژکتور‌ها با مشخصه‌های مشابهی و در برند‌های متنوع، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند، که گاهی اوقات این اختلاف قیمت واقعی بوده و بعضی مواقع به دلیل نوسانات و یا کم شدن آن دستگاه به وجود می‌آید. دومین و اصلی‌ترین عامل در قیمت، کیفیت و سرعت پروژکتور است؛ قاعدتا هرچه کیفیت تصاویر بالا‌تر باشد قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. در پروژکتور‌های پاناسونیک نیز قیمت‌ها از 6 میلیون تومان تا 47 میلیون تومان و حتی بالا‌تر موجود است که این اختلاف قیمت به دلیل ویژگی‌هایی نظیر کیفیت تصویر، درگاه‌های ارتباطی و شدت روشنایی مربوط می‌شود.

خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک

برای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک به بالای صفحه مراجعه نمایید و با مشاهده قیمت‌های روز و مقایسه کالا‌ها با یکدیگر مدل مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش و خرید ویدئو پروژکتور و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسلن کیومیتا در تماس باشید.